اطلاعیه معاونت پژوهش بنیاد فرهنگی امامت

بسم الله الرّحمن الرّحیم

واحد تحقیق و احیاء تراث بنیاد فرهنگی امامت چندی قبل به امر حضرت آیة اللّه سیّد علی حسینی میلانی دامت برکاته کلان پروژۀ «احیاء آثار علمای لکهنو» را در دستور کار قرار داد.
حضرت آية الله میلانی دامت برکاته مؤسّس محترم بنیاد فرهنگی امامت از روز نخست محقّقین این بنیاد را به اخلاص در عمل و کار علمی متقن جهت احیاء امر امیرالمؤمنین سلام اللّه علیه سفارش نمودند.
دانشوران بنیاد فرهنگی امامت مفتخرند که برخی از این آثار را در مدّت زمان کوتاهی به سامان رسانده و به اهل تحقیق عرضه کردند. دیری نپایید که آثار این امر مبارک، با استقبال اهل تحقیق مواجه شده و به عنوان مرجعی قابل اعتماد در پژوهش‌های امامتی قرار گرفتند. سپاس اهل نظر و نقدهای اهل انصاف گواه صدقی بر استقبال دانشوران حوزۀ امامت از این آثار است. با عنایات ولی عصرعجّل الله تعالی فرجه الشریف این مسیر و دیگر فعالیت‌های بنیاد فرهنگی امامت ادامه خواهد داشت.
بنیاد فرهنگی امامت -با تقدیر از آنان که مشوّق محقّقین جوان این مؤسسه بوده‌اند- حیات و نشاط علمی و ادامۀ فعالیت‌های خود را در سایۀ نقد خیرخواهانه می‌بیند. از این رو از تمامی محقّقین و اهل دانش درخواست دارد که نقدهای علمی خود را به محقّقین این مؤسّسه هدیه دهند که امام شیعیان حضرت صادق علیه السّلام فرمودند: «أحبّ إخواني إليّ من أهدی إليّ عیوبي».
واحد احیاء تراث بنیاد فرهنگی امامت مراتب سپاس خود را از جناب حجّة الإسلام محمّدجواد رجب‌زادهزیدعزّﮦ که نقد خود را در قالب مقاله منتشر نمودند، اعلام می‌دارد. و برای محقّق ارجمند جناب حجّة الإسلام و المسلمین سیّد صدرا موحّد ابطحی زیدعزّﮦ که این ایّام در بستر بیماری هستند آرزوی شفای عاجل و توفیق روز افزون دارد. همچنین از دوماهنامۀ آئین پژوهش انتظار دارد که پاسخ این نقد را نیز در همین دوماهنامه منتشر کند.
سایت و فضاهای مجازی بنیاد فرهنگی امامت آمادگی دریافت نقد اهل تحقیق بر تمامی آثار احیاء شده را دارد؛ باشد که بستری علمی و به دور از اغراض دنیوی برای گفتگوی علمی میان محقّقین شکل بگیرد.

معاونت پژوهش بنیاد فرهنگی امامت
واحد تحقیق و احیاء تراث

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنیاد-فرهنگی-امامت-در-فضای-مجازی